duminică, 24 martie 2013

Pictură distractivă

             


                Această activitate este adresată copilaşilor care au trecut de faza „băgăm în gură tot, ca să vedem ce-o mai fi şi asta”. La 1 an şi 4 luni noi suntem deocamdată spre sfârşitul acestei perioade, sunt lucruri pe care Ana încă ţine neapărat să le guste, altele nu o mai tentează deloc. Aşa că am îndrăznit să introduc în joaca noastră elemente care nu ar trebui băgate în gură şi, spre surprinderea mea, nu au fost gustate. Aşadar am cumpărat nişte acuarele de apă, din acelea cu care unii din noi mai pictam pe vremuri la ora de desen, cine îşi aduce aminte să ridice mâna susJ. Ca să nu transform toată joacă într-o tragic-comedie pentru noi (că doar tot noi ăştia mari strângem şi curăţăm), mi-am zis că totul ar trebui să se desfăşoare în baie. Zis şi făcut! Am lăsat să curgă în vană apă caldă ca să aibă călduţ la picioruşe şi am introdus micuţa artistă în apă. I-am înmuiat două pensule în culori şi i le-am dat în mânuţe, iar ea s-a prins tare repede că se poate picta faianţa cu ele. Pentru ea a fost o maaare încântare, a râs, a chicotit, a mâzgălit peste tot, apoi m-a pictat şi pe mine pe faţă (hihi). Şi l-a sfârşit, a luat cuminte o cârpă şi a început să şteargă mâzgălelile, hărnicuţa de ea. Când s-a săturat de toate, i-am făcut şi băiţa de seară şi am încheiat ziua cu zâmbete (exceptând ora de culcare, care circa 5 minute e o drama totala).

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Jo's blog :) Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template