duminică, 24 martie 2013

Aluat pentru păpăcioşi

          În acelaşi ton cu o postare recentă, o altă activitate pentru ca timpul să treacă într-un mod plăcut şi creativ, adresată în special piticilor păpăcioşi este joaca cu aluatul. Se ia nişte făină, apă şi una bucată pitic/pitică, păpăcios/păpăcioasă. Se amestecă bine primele două ingrediente, până va rezulta un aluat de o consistenţă potrivită, numai bun de joacă. Se poate colora şi acesta după dorinţă, cu cacao, boia, coloranţi alimentari. Aşa că, chiar dacă păpăcioşii îşi vor înfige dinţişorii în aluat, acesta nu reprezintă niciun pericol pentru sănătatea lor fiindcă nu conţine nimic nociv. Normal, aceştia trebuie supravegheaţi permanent pentru a nu ingera cantităţi mai mari de aluat, nu de alta, dar poate unora chiar li se va părea interesant de mâncat. Anuca mea nu s-a abţinut să nu guste din el (ea gustă tot), dar fiincă nu i-a plăcut nu a mai insistat, aşa că am scăpat de data aceasta uşor.
            Joaca noastră, la 1 an şi 4 luni cât avem, a constat în a întinde aluatul şi în a-l trânti pe jos în bucăţi, totul asezonat cu râsete strengăreşti. Mă gândesc că această activitate va fi şi mai distractivă când va mai creşte un pic şi vom putea face diferite forme din aluat, am planuri mari, numai să îmi iasă.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Jo's blog :) Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template