luni, 25 martie 2013

Cutia cu bunătăţi

    Nici că se poate să fie mai curioşi copiii la 1 an şi 4 luni şi este normal să fie aşa. Aşa că, profitând de acest lucru, i-am făcut Anei o cutiuţă cu bunătăţuri de scotocit.

              Am folosit o cutie pentru şerveţele umede şi tot felul de chestii mărunţele dintr-o pernuţă cu amestecuri de plante uscate frumos mirositoare. Am pus înăuntru o felie de rodie uscată colorată în portocaliu, scoarţă de copac uscată, două conuri de brad, o brăţară albatră din plastic şi o piatră. Şi vai cât a mai scotocit la ele! Şi le-a scos pe rând, le-a mirosit, mi le-a dat şi mie la mirosit, dar piesa de rezistenţă a fost piatra. Când a scos-o de acolo, a scos un "uauuuu", de parcă găsise piatra filozofală. Dar nici conul de brad nu a fost mai prejos. Partea bună e că această activitate poate avea loc şi la vârste mai mici, dar cred eu că şi la vârste mai mari, dar cu alte materiale. Plus că poţi folosi tot ce ai la îndemână şi e foarte distractiv pentru pitici.


                                     

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Jo's blog :) Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template