luni, 25 martie 2013

Joacă cu aluat şi paste

  Nu pot spune decât că aştept cu nerăbdare primăvara. Vreau să ies afară la soare, să iasă odată în grădină lalelele şi narcisele, să apară în piaţă ridichile alea buuune de tot, din acelea de grădină şi nu de seră. Vreau să ies afară cu Ana, să se bucure şi ea de soare, de floricele şi de tot felul de alte minuni ce le va găsi din plin prin natură. Dar până atunci se pare că mai este ceva, deşi suntem în martie, căci nu se anunţă decât vreme rea. Nu îmi rămâne altceva de făcut decât să scotocesc după idei de joacă, ca să o mai ţin ocupată şi să nu se plicitsească, că de jucării e sătulă.

Zilele astea am găsit altă chichiţă folositoare. Materialele sunt iarăşi simple. Avem nevoie de:
 - aluat (făină şi apă), câteva beţe de macaroane şi paste cu gaură în mijloc sau, dacă aveţi, cereale cu gaură. Simplu, nu?

Din aluat facem trei biluţe în care înfigem beţele de macaroane.

            Într-o farfurie adâncă punem pastele sau cerealele şi le oferim piticotului. Cu cereale e mai bine, pentru că pot fi şi mâncate, condiţia este să fie potrivite vârstei. Eu nu am avut cereale, dar mi-au rămas nişte mucenici. I-am arătat prima dată cum se face, am introdus eu pe beţe primii mucenici. Am stat cu ochii pe Ana tot timpul pentru a nu-i închiţi, a avut o tentativă, două de a-i molfăi, dar i-am spus că nu e voie şi nu a mai repetat figura. Jocul i s-a părut interesant, deşi sărăcuţa s-a chinuit ceva să bage mucenicii ăia pe beţe. Până la urmă şi-a făcut jocul ei, şi într-un final le-a pus pe toate unde a vrut.
                După o vreme aluatul a ajuns pe jos şi au rămas victorioşi mucenicii împrăştiaţi pe măsuţă. Am intervenit imediat şi i-am dat trei cutiuţe în care i-a pus frumos pe toţi, unul câte unul.         

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Jo's blog :) Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template