duminică, 31 martie 2013

Loving pony's

           O ocazie grozavă s-a ivit zilele astea, în parcarea unui supermarket au apărut nişte domni cu ponei de călărit, ce să mai, fericire pentru copii. Aşa că am exclamat yupiiiii şi hop şi noi cu măsmăruţa noastră acolo, mai ales că are o pasiune pentru cai, pasiune de altfel mai veche, printre primele ei cuvinte fiind „ca”, aka  cal.
Buuun, am ales poneiul, o frumuşică maronie tare cuminte, am scos telefonul pentru poze (că doar aparatul foto stă frumos acasă pe un raft), ne-am agitat că de ce face poze în sepia (că doar cineva mic şi curios şi–a băgat degeţelele pe-acolo) şi am pus măsmăruţa în şa. Bineînţeles, ţinută foarte bine de tăticul ei, nu care cumva să se sperie şi să cadă. Iniţial am crezut că o să îi fie teamă, că o să plângă când o să se vadă sus. Nici vorbă! Zâmbea fericită cu gura până la urechi şi se ţinea cât putea de bine cu mânuţele ei de şa. S-a plimbat până când domnişoara ponei a fornăit anunţând că cele şapte ture s-au terminat. Partea cea mai grea a fost însă când a trebuit să plecăm, pentru că s-a lăsat cu proteste vehemente, aşa cum copilaşii de 16 luni au învăţat deja să facă.
Date fiind toate acestea, nu pot spune decât că aştept cu nerăbdare luna mai, când vom putea merge la Pony Park-ul din apropiereJ. Voi reveni atunci cu noile aventuri ale măsmăruţei cu poneii.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Jo's blog :) Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template