sâmbătă, 23 martie 2013

Murdarei, dar fericiţi!

        O activitate extrem de placuta pentru mulţi dintre copilaşi este aceea de a desena, de a picta. Unii pitici însă, aşa cum este şi a mea, la 1 an şi ceva bagă în guriţă tot ce mişcă. Încercarea mea de a-i pune în mână creioane colorate sau acuarele a eşuat lamentabil fiindcă toate au ajuns...în gură. Şi cum trebuie să fim părinţi responsabili şi să evităm contactul copiilor noştri cu cât mai puţine elemente posibil nocive, tendinţa este aceea de a renunţa la a le stimula la această vârstă eventualele manifestări artistice. De aceea, am trecut la scotocit de idei şi beculeţul magic s-a aprins. Păi dacă tot ce mişcă este de mâncat, de ce nu am putea folosi materiale mâncabile pe post de acuarele? Recunosc, ideea nu este originală, dar merită popularizată. Aşadar, ne uităm frumuşel în frigider şi prin dulapuri şi scoatem tot ce e colorat şi bun de mâncat afara. Copilaşii vor fi încântaţi să picteze cu ketchup, cu iaurt, putem chiar să amestecăm unele ingrediente pentru a avea la dispoziţie mai multe culori. De exemplu, în iaurt putem să amestecăm cacao sau chiar coloranţi alimentari. Un alt material bun de pictat este budinca, ca să nu mai punem faptul că este şi gustoasă! Pictatul poate avea loc fie pe tăviţa scaunului de masă a copilaşului, fie în alte locuri care să fie mai apoi uşor de curăţat. Micuţa mea a fost tare încântată şi, la final, tare murdară, dar ce mai contează? Spor la pictat copiilor mâncăcioşi!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Jo's blog :) Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template