vineri, 29 martie 2013

Operaţiunea portofelul

Pfuiiii, nu ştiu dacă năzdrăvanii vostri v-au prins vreodată portofelul la muştruluit. Eu am păţit-o şi pe cuvânt dacă nu mi-a luat câteva minute bune ca să strâng tot la loc, iar confiscarea lui de la mica hoaţă s-a lăsat cu scandal.
Această întâmplare a dat naştere unei idei „măreţe”, pe care am pus-o în practică. Şi anume, am luat un portofel mai vechi pe care l-am umplut cu carduri vechi de la tot felul de magazine, cărţi de vizită care nu îmi mai sunt de folos, ceva chitanţe, ce mi-a venit la mână. Din când în când îl las pe pat, mă prefac că am uitat de el, iar ea, hoaţa de ea, vine şi îl ia la cercetat, şi nici că se satură să treaba asta.
Cecetarea portofelului îi poate ţine ocupaţi o vreme şi pe cei mai mici, care încă nu au împlinit vârsta de 1 an.

2 comentarii:

  1. Si noi avem un portofel pregatit in acelasi scop. Multe mamici montessoriene recomanda portofelul "cu surprize" pentru cand se merge la drum lung cu copilul. :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Masmaruta si acum inca se mai joaca cu portofelul acela, tare drag i-a fost.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Jo's blog :) Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template