marți, 26 martie 2013

Pietricele pentru toată lumea.

Acum câteva zile am ieşit în curte la strâns de pietricele, că tot sunt flebeţea Anei. Le-am pus într-o găletuţă, le-am băgat în casă şi le-am folosit ca să ne jucăm cu ele. O să vă arăt şi cum. Nu pot să spun decât că Ana a bătut recordul de atenţie acordată unei activităţi – 40 de minute!

Necesar:
  • Pietricele
  • 2 vase, de preferat din plastic, apă
  • Colorant alimentar (eu l-am amestecat cu săpun lichid ca să avem şi spumă)
  • Folie de plastic de pus dedesubt (eu ar fi trebuit să pun ceva mai mare, data viitoare când repetăm figura o să ştiu)
  • Spumieră


Le-am spălat cu apă apoi le-am pus într-un lighean, am pus apă colorată cu colorant alimentar. I-am dat Anei în mână o spumieră şi lângă ea am pus un alt vas.
Ulterior, au mai apărut şi altele prin preajmă.


Şi aşa arăta la sfârşit câmpul de luptă.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Jo's blog :) Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template