duminică, 7 aprilie 2013

Busy bag - cleştişori.

Am găsit la un moment dat pe net o activitate care la prima privire ai zice că nu e nimic de capul ei, iar astăzi am zis că e momentul să o încercăm, să vedem ce iese.
Lucrurile necesare sunt la îndemână: - o cutie oarecare şi cleştişori de rufe. Atât! Ce poţi face cu aceste două „ingrediente”,
  
pur şi simplu prinzi cleştişorii de marginile cutiei, apoi le dai copilului să vezi ce face cu ele. A mea măsmăruţă s-a pus pe treaba şi frumos, frumos a luat cleştişorii şi i-a pus într-o farfurie de plastic, apoi a încercat din greu să îi prindă la loc. A reuşit cumva cu ajutorul meu să prindă vreo doi, mai apoi i-am prins de bluziţă şi ne-am distrat cu asta. Din câte am observat eu acest joc dezvoltă motricitatea şi coordonarea, de aceea cred că dacă vom continua să îl repetăm, în curând va putea singură să prindă cleştişorii, wich will be awsome! Spor la joacă!



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Jo's blog :) Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template