joi, 4 aprilie 2013

"Covoraş" pentru desen.

Chiar dacă copii încep în medie de la vârsta de 2 ani să înveţe culorile şi doar mai apoi formele (asta depinde oricum de dezvoltarea fiecăruia), totuşi, m-am gândit că nu ar fi rău de pe acum să încep să o obişnuiesc cu ele pe domnişoara măsmăruţă, având în vedere că se ştie că repetiţia e mama învăţăturii.
Aşa că, am luat o coală mare de hârtie albă pe care am desenat diferite forme şi le-am colorat. Sincer, nu m-am aşteptat să aibă aşa mare succes. Toate jucăriile au aterizat acolo, biata coală de hârtie devenind dintr-o dată vedetă. Fapt pentru care am hotărât să o transform într-un covoraş de desen. Am mai adăugat încă o coală şi le-am lipit între ele cu bandă adezivă. Am desenat şi pe aceasta forme colorate şi am întărit colţurile cu bandă adezivă, iar marginile acesteia le-am marcat cu marker roşu şi albastru Astfel, pe lângă loc de joacă (că taaare mai îi place să ţopăie pe el), loc destinat învăţării formelor şi culorilor (asta sper eu), mai are funcţia de planşă de desen, sau mai bine zis în această fază, de mâzgălit.

Prima planşă, precum se vede am avut un ajutor grozav lângă mine.

Rezultatul.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Jo's blog :) Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template