joi, 4 aprilie 2013

Descoperă figurinele.



Acesată activitate stimulează curiozitatea, fiind totodată şi o activitate senzorială. Gelatina este interesantă la atingere, ca să nu mai pui că ceva colorat e înăuntru. Oare ce?

       Materiale necesare:
  • 4 recipiente mai mici
  • 1 plic gelatină
  • 400 ml apă
  • 4 figurine de dimensiune mică


În cele patru recipiente punem figurinele (eu am avut doar 3, iar în una am pus două scoici). Pregătim gelatina conform instrucţiunilor afişate pe plic – în 100 de ml apă punem granulele de gelatină să se umfle, după care se adaugă restul de apă (300 ml) şi se pune pe foc să se încălzească, să se topescă gelatina. Atenţie, compoziţia trebuie să fie călduţă, gelatina dacă fierbe îşi pierde proprietăţile şi nu se mai încheagă. Pe pachet scrie că încheagă 0,5 ml lichid, dar eu am ales să pun mai puţin ca să fie mai tare. Punem lichidul peste figurine şi băgăm totul la frigider pentru măcare 2 ore. Când gelatina s-a întărit, o scoatem uşor cu o lingură din recipiente şi totul e gata de joacă. Copii o să fie tare încântaţi să descopere ce se află în interiorul gelatinei.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Jo's blog :) Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template