duminică, 7 aprilie 2013

Despre cum jucăriile simple homemade au succes.

Deşi azi am intrat în casă cu o plăsuţă de jucării, super încântată de achiziţia lor, m-am dezumflat neaşteptat de repede. Şi cred că am păţit ceea ce mulţi părinţi păţesc, se bucură mai tare ei înşişi de jucării decât copilul lor.
 I-am luat mai multe de data asta, cu intenţia de a i le da pe rând, în timp, dar nerăbdarea nu m-a lăsat şi le-am scos frumos şi i le-am arătat, să văd dacă îi plac sau nu. Nu ştiu dacă de vină a fost faptul că i le-am arătat pe toate, cert e că s-a întâmplat în felul următor: -i-am luat cuburi de construit - s-a uitat la ele 5 minute, apoi le-a testat rezistenţa călcând pe ele (mda, se pare că rezistă), le-a împrăştiat, mai apoi le-a ignorat; -i-am luat sortator cu forme (deşi mai are unul, dar ăsta era mai drăguţ, se pare că doar din punctul meu de vedere) –s-a uitat 2 minute la el, a introdus 2 forme, a scos 3, apoi l-a aruncat cât colo; -i-am luat carioci lavabile (care se şi reîncarcă dealtfel cu apă), s-a apucat să le mănânce - clar, le-am strâns iute si le-am făcut nevăzute (şi chiar crezusem că am trecut de faza asta) şi, într-un sfârşit, cartea în engleză, cu nişte desene maaari şi frumoase....care a fost singura care i-a plăcut şi cu care ne-am jucat ceva timp. Aşa că, nu mi-a rămas de făcut decât să le strâng frumuşel şi să le pun bine, pentru vremuri mai bune. Mai apoi a luat la scotocit portofelul preferat vezi aici, cu care se joacă în fiecare zi. Oare când o să mă învăţ minte că cel puţin pentru măsmăruţa mea, lucrurile simple sunt de cel mai mare efect?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Jo's blog :) Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template