marți, 2 aprilie 2013

Planşa lipicioasă

Materialele necesare sunt următoarele:
-banda adezivă de hârtie
-o bucată carton
-jucării de lipit sau plante uscate (eu am folosit dintr-un potpourri)

          Planşa se face în următorul mod: -tai fâşii din banda adezivă de lungimea cartonului, pe care le vei poziţiona cu partea lipicioasă în sus. Lipeşti frumos marginile tot cu bandă adezivă, ca să fixezi bine benzile lipicioase. Gata! Destul de uşor...de zis. Căci atunci când începi să lucrezi, toate se lipesc de degete, de hârtie, ufff, am tanspirat toată până l-am făcut. Acum poate începe joaca.


 
Iniţial am zis că o să folosesc nişte jucărioare de dimensiune mică pentru acest joc însă, pe parcurs, lucrurile s-au schimbat şi am găsit a fi mai potrivite plantele uscate, mai ales dacă au diferite forme şi sunt colorate. Pretty interesting. Mai ales pentru mine, căci Ana se pare că e cam mică pentru acest joc şi nu are răbdare mai mult de 5 minute. Cred însă că peste câteva luni o să se joace mai cu drag. Deci, eu am luat plantele uscate din coşuleţ şi i le-am dat Anei, care le-a lipit pe planşă. Uitaţi ce a ieşit.




           E o idee frumoasă, copiii pot ansambla un tablou minunat cu ce se găseşte la îndemână, iar planşa o poţi folosi over and over again.

            Apoi noi am dat dintr-una în alta, în sensul că după ce s-a săturat de lipit chestii pe planşă, m-am gândit să scot din coşuleţ plăntuţele uscate şi să le aranjez într-o vază transparentă pe care o aveam în casă. Le-am sortat, iar Ana a fost mai mult decât încântată să le pună în vază (ţineţi bine de vază pentru a evita accidentele). Şi ia uitaţi ce-a de-adoua operă.


 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Jo's blog :) Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template