luni, 8 aprilie 2013

Provocarea la învăţarea limbilor străine pentru părinţi şi copii.

Recent am găsit pe pe acest blog o provocare interesantă intitulată Language Challenge - April 2013 - Provocarea la invatarea limbilor straine pentru parinti si copii!  prin care noi, părinţii, suntem încurajaţi să arătăm modul în care ne ocupăm de învăţarea limbilor străine de către copiii noştri, iar dacă încă nu am început, cum anume avem în plan să facem acest lucru.
 
Pe lângă faptul că fiecare părinte împărtăşeşte metodele folosite cu privire la acest aspect, mai există şi posibilitatea de a participa la un concurs în care se poate câştiga un voucher de 40 de lei de la Famous Kids pentru a-l folosi online în secţiunea produselor destinate învăţării limbii engleze.

Încă înainte de a se naşte măsmăruţa mi-am trasat nişte linii generale în ceea ce priveşte educaţia ei, pe care încerc să le urmez acum. Unul din obiectivele mele era acela de a începe din faza de bebeluş obişnuirea ei şi cu alte limbi. Nu cred în ideea conform căreia se produc întârzieri ale limbajului dacă îi citeşti sau îi vorbeşti copilului în mai multe limbi, dimpotrivă, cred că duce la o dezvoltare mai bună a sa. Plus alte beneficii, despre care alţii cu scris mult mai bine decât mine.
            Încerc ca măcar de câteva ori pe săptămână să răsfoiesc cu măsmăruţa cărticele în alte limbi – engleză şi spaniolă, astea le avem noi deocamdată. Pentru limba engleză i-am cumpărat o carte în limba engleză de tip pop-up book, foarte haioasă, am găsit-o la un târg organizat de mămici de schimburi/vânzări, măsmăruţei îi place foarte mult.

            Din categoria cărţilor în limba spaniolă, una este preferata ei de când avea sub un anişor şi e roasă deja pe la colţuri de cât ne-am jucat cu ea (mai ales că a prins perioada primilor dinţişori).


             De asemenea, îi cânt cântecele simple în limba engleză, cum sunt „Five little monkeys”, „The weels on the bus” sau „If you are happy”, sau îi pun cântecele pe youtube atât în limba engleză, cât şi în spaniolă şi germană (cele cu Snuggle Bunny) unele din ele se regăsesc în playlist-ul de aici. În limba germană are şi o jucărie luminoasă care la apăsarea butoanelor pe care figurează câteva animale indică numele acestora. Pe lângă toate acestea se mai uită la desene în engleză sau în spaniolă, în spaniolă îi place în special Pocoyo.
              Planul meu este ca de săptămâna viitoare să încep să caut cântece şi poezii scurte în limba franceză, aceasta fiind o limbă care îmi place mult, dar pe care din păcate nu o cunosc prea bine. Şi să fac bine să mă ţin de treabă, mai ales pentru că 1. m-am lăudat cu asta:) şi 2. pentru acum am o sursa la îndemână http://ourenglishhomeschool.blogspot.ro/p/french-learning.html. Spor tututor celor care vor să-şi înveţe piticii limbi străine!
              

1 comentarii:

  1. Ati inceput frumos, de mici! Multumim pt participarea la provocare, sa aveti mult spor pe mai departe!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Jo's blog :) Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template