luni, 15 aprilie 2013

Reţetă baloane de săpun.

         Pentru a celebra prima zi cu adevărat primăvăratică - şi zic asta deoarece până acum vremea a fost destul de urâcioasă şi ne-a onorat doar cu ploi şi nori întunecaţi - am făcut o reţetă specială de baloane de săpun, pe care o găsisem de ceva vreme pe net...Şi este grozavă!!! Am reuşit să fac nişte baloane mari de tot, numai bune de fugărit de către domnişoara măsmăruţă! Sărăcuţa de ea fugea după ele, iar când să le prindă, puffff, se spărgeau.
           
Pentru a face şi voi bubbles acasă, spre deliciul piticilor voştri, aveţi nevoie de:

  • 1 parte detergent de vase
  • 10 părţi apă
  • ¼ glicerină vegetală
  • un vas mai larg
  • paie de băut
 

Eu am pus aşa: - 70 ml detergent de vase, 700 de ml apă şi 17,5 ml glicerină vegetală (da, da, râdeţi cât vreţi, că nici eu nu ştiu de ce m-am complicat cu ăia 70 de ml şi cu matematica asta, când puteam face totul  mai simplu).
            Ingredientele se amestecă uşor, iar compoziţia se lasă cel puţin 1 oră să se odihnească.
            Pentru a face efectiv baloanele, am folosit paie pentru băut, pe care le-am îmbinat unele într-altele. Puteţi face din ele ce forme vreţi, triunghiuri, dreptunghiuri, pătrate, etc. Distracţia este garantată, chiar şi pentru copiii mai mari (păi dacă şi mie mi-au plăcut).
            Ia priviţi aici ce de baloane am făcut! Şi chiar nu m-am putut abţine să nu postez cât mai multe poze cu ele.


Baloane de săpun maaari de tot, iar unul, mai zănatec, s-a ridicat până deasupra casei.


Later edit: Atenţie la calitatea detergentului de vase folosit, deoarece de asta depinde reuşia reţetei!

 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Jo's blog :) Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template