miercuri, 10 aprilie 2013

Şi am descoperit cariocile lavabile.

Ca să spun scurt şi la obiect, am dat de cariocile pe bază de apă, plus că sunt reîncărcabile – tot cu apă, evident. Happy me!
Cu toate că în
 
primă fază când i le-am dat Anei să deseneze cu ele au ajuns să fie mâncate, drept pentru care le-am făcut repede nevăzute, totuşi am zis că mai merită o încercare, SUB STRICTĂ supraveghere. Am vrut să văd şi dacă sunt aşa cum au fost lăudate, adică se spală uşor fără a lăsa urme.

Am folosit ca tablă de desen geamul de la domitor, pentru că e mai mare şi avea loc de desfăşurare. Apoi am înarmat-o pe domnişoara măsmăruţă cu 2 carioci şi am lăsat-o să îşi facă de cap. Şi a mâzgălit geamul cu foarte multă seriozitate, şi mai apoi scăunelul ei cu albinuţă şi mai apoi...i-am limitat dorinţa de a desena şi în alte părţi, că deja vroia să treacă la alt nivel. La sfârşit am şters totul foarte uşor cu o cârpă umedă, atât geamul cât şi scăunelul, nici măcar nu a trebuit să insist. Deci, happy me twice.


Avantajul acestor carioci este că poţi lăsa prichindelul să se joace fără a avea stresul murdăriei. Adică murdărie se face, dar este mult mai uşor să cureţi decât în alte situaţii, cum ar fi spre exemplu pictura cu acuarelele, activitate care la noi se desfăşoară momentan exclusiv în baie. Carioci de acest gen se găsesc peste tot pe net şi am vazut mai apoi că sunt şi din acelea care pot fi mestecate de către cei mici fără niciun risc (aşa se zice, eu nu aş băga mâna în foc pentru ele). E drept, sunt mai scumpe decât cele luate de mine (eu am dat pe ele 10 lei), dar nu cu foarte mult (ar fi între 16 şi 26 de lei). Deci, mămici, lăsa-ţi murdăria să vină, că de hac îi venim uşor!

5 comentarii:

  1. Cariocile le-ai luat din librarie sau din hipermarket?

    RăspundețiȘtergere
  2. Le-am luat de la un targ de mamici din Cluj, insa am vazut ca si cei de la Noriel au.

    RăspundețiȘtergere
  3. Uite o activitate inrudita:
    http://www.learnwithplayathome.com/2013/10/exploring-paint-on-mirror.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc, e tare interesant. Cred că zilelea acestea şi punem în practică ce am văzut.

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Jo's blog :) Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template