sâmbătă, 25 mai 2013

O altă jucărie homemade pentru copiii între 18 luni si 2 ani.

            După ce măsmăruţa s-a plictisit de jucat cu cutia pe care i-am făcut-o special ca să introducă ouă decorate de Paşte, mi-a venit o ideea de reutilizare a acesteia.
 
            Şi anume, pentru a realiza această jucărie homemade, am luat 3 sticle de plastic de 2l pe care le-am tăiat şi le-am introdus în cele trei găuri din cutie, cu capacele în sus. Ideea de joacă este legată de o activitate motrică, aceea de a desface capacele de la sticle şi de a le înşuruba la loc.


            Tip: - tăiaţi sticlele în aşa fel încât după ce le introduceţi în găuri, să stea fixe (şi nu cum am făcut eu, care le-am tăiat prea scurt!). Acest lucru este necesar pentru ca năzdrăvanul/năzdrăvana să poată înşuruba şi deşuruba capacele mai uşor şi, în al doilea rând, ca să nu scape capacele pe lângă sticle în cutie (aşa cum am păţit eu, ca urmare a nerespectării indicaţiilor de mai sus). Cutia urmează a fi prinsă în partea care se deschide cu putin scotch. În privinţa capacelor, este de la sine înţeles faptul că atunci când le dai copilului la joacă, le deşurubezi uşor, că doar nu e test de putere, ci de îndemânareJ.




            Când şi de această activitate s-a săturat, puteţi să faceţi altceva. Luaţi nişte paste (cele care arată ca nişte scoici spre exemplu) şi i le daţi să le introducă în sticle. Repet la fel ca şi în alte postări, este necesară supravegherea copilaşilor care au tendinţa de a băga în guriţă tot ce mişcă. Distracţie plăcută!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Jo's blog :) Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template