marți, 7 mai 2013

O zi minunată de primăvară.

          Fiindcă măsmăruţa mea iubeşte animalele, odată cu venirea soarelui şi cu apariţia primelor floricele de primăvară, am hotărât să petrecem o zi tematică într-un sat de munte, acolo unde ştiam sigur că o să găsim ce ne interesează. Am îmbrăcat-o de scandal şi am purces la drum.
         Am ajuns într-un sătuc de munte frumos, cu un firicel de apă ce-l străbate susurând uşor, aer curat şi cu curţi pline cu...animăluţe, bineînţeles.
         Deşi eu am fost la final epuizată de atâta alergat încolo şi încoace, domnişoara măsmăruţă a fost în lumea ei, mereu neobosită.

         Nu cred că o să întâlniţi copil mai fericit decât cel care aleargă după nişte sărmane găinuşe!


         Domnul cocoş care a crezut că dacă se cocoţă acolo sus scapă de urmărire!


           Cu această ocazie a învăţat că vaca face muuuuuu.


          O pisică nărăvaşă smotocită până nu a mai rezistat.

          
          Iar la sfârşit am strâns floricele.



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Jo's blog :) Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template