luni, 29 iulie 2013

Cum ne mai jucăm cu apa.

     E foarte cald afară, dar nu mă plâng de asta fiindcă îmi place căldura, iar un motiv în plus este că măsmăruţa se poate juca toată ziulica cu apă. O idee ce o pusesem la păstrat este
desenul cu apă, sau mai bine zis în cazul nostru,  mâzgăleala cu apă. Nu e nevoie decât de un recipient în care să punem nişte apă şi o pensulă de vopsit, noi am furat-o de la tati, hi hi!


         Apoi, după ce am înmuiat bine asfaltul, am făcut trop trop prin pata de apă, aşa cum de altfel ne şi place.


               Când pictatul cu apă nu a mai prezentat niciun interes, am pus într-un lighean apă (că dacă puneam piscina de copii nu mai reuşeam să o scot de acolo), acolo unde au aterizat, pe rând, tot felul de capace cu care se mai joacă măsmăruţa, nisip şi unde am pus, pentru şi mai multă distracţie, nişte ursuleţi de gheaţă. Ursuleţii i-am făcut în nişte forme ce le-am găsit de cumpărat săptămâna trecută, din apă amestecatăc u colorant alimentar.


                   Pe lângă formele cu ursuleţii drăgălaşi de aici,


                   am luat şi forme cu răţuşte, pe care de asemenea, le-am folosit pentru a face răţuşte de gheaţă pe care le-am pus tot aşa, în lighean.



                 Sper să vă fie de folos ideile noastre de joacă, enjoy your summer!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Jo's blog :) Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template