sâmbătă, 20 iulie 2013

La grădina zoologică.

              De vreme ce noi am fost la zoo şi ne-am distrat atât de bine, am pregătit un filmuleţ cu unele din animalele pe care le-am văzut, pe care vi-l pun şi vouă la dispoziţie, până ajungeţi şi voi pe acolo. Din păcate nu am reuşit să fotografiez toate animalele, mai ales că unele din cele mai interesante dintre ele, doamnele feline - leii, tigrii, pumele - se pare că îşi făceau siesta şi erau de nemişcat de la umbra. Fiindca este destul de târziu, pun doar filmuleţul, iar mâine o să mai povestesc din aventurile măsmăruţei la zoo.
video
   
                Dar cel mai distractiv a fost să dăm pufuleţi căprioarelor, unui ţap mustăcios şi unui măgar, pe lângă parcul superb de joacă ce ne aştepta la ieşire şi maşinuţa electrică cu care tăticul ei a plimbat-o (a fost ceva de genul win win situation, căci maşinuţa era cu telecomandă:).

     


Mie una căprioarele mi s-au părut superbe.




0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Jo's blog :) Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template