sâmbătă, 6 iulie 2013

Mulaj mânuţă bebe handmade.

          Aşa cum am promis atunci când am postat reţeta pentru plastilină, vă arăt ce s-a întâmplat între timp cu mulajul mânuţei făcut atunci.
          L-am pus pe o farfurie şi l-am lăsat să se uşte în mod natural. Luată cu alte treburi, sincer cam uitasem de el şi iată că după o lună l-am verificat, constatând astfel că s-a uscat foarte frumos, nu s-a crăpat deloc, aşa că m-am decis să pun un strop de culoare. Lucrurile nu au decurs în sensul dorit de mine fiindcă eu vroiam să folosesc galben, însă acrilicul pe care pusesem ochii era deja cam uscat, fapt pentru care am folosit maro - deşi, între noi fie vorba, seara când l-am folosit eu credeam că e mult mai roşu. Nu e nimic, fiindcă eu zic că a ieşit mulţumitor. Am evitat să folosesc acuarele de apă de teamă de a nu se înmuia materialul. Probabil că acrilic găsiţi de cumpărat la papetării (?), eu am câteva tuburi cumpărate odată cu colecţia "Curs de pictură" ce se găseşte pe la chioşcurile de ziare.

Aşa arăta mulajul după ce s-a uscat.

mulaj manuta bebe handmade
Mie una mi se pare că aşa iese mult mai bine în evidenţă mânuţa imprimată.

I-am pus frumos o sforicicăşi l-am agăţat.

        Nu uitaţi să scrieţi pe spate vărsta la care aţi făcut mulajul! Cred că este în primul rând o amintire frumoasă, dar la fel de bine poate fi cadoul perfect pentru bunici sau pentru cine credeţi voi de cuviinţă. Sau poate chiar un mărţişor, de ce nu?

4 comentarii:

  1. Foarte buna ideea!!! Noi am imprimat manuta pe o coala de hartie,dupa ce manuta a fost pictata hehe,insotita de o poezie!! Cred ca voi posta si eu pe blog,poate le inspira si pe alte mamici! Hihi. Sa ai o seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ei, chiar mă gândeam ce amintire să mai creez, tare îmi plac urmele de picioruşe şi mânuţe, aşa că mulţumesc de inspiraţie, nu mă gândisem la o poezioară lângă o mânuţă imprimată. Să aveţi şi voi o seară frumoasă, vă mai aşteptăm pe la noi!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Jo's blog :) Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template