joi, 29 august 2013

Finding...not Nemo, ci ursuleţul!

         
       Aaaaa, avem o pitică tare năstruşnică şi jucăuşă. Motive de joacă se găsesc mereu şi oriunde. Am strâns rufele de la uscat. Şi ce? Da, dar eu le lăsasem de ceva vreme pe sfoară, iară vremea nefiind una tocmai roz cu picăţele, a făcut ca ele să fie oarecum uscate, dar în acelaşi timp parcă jilave. Le-am întins pe pat frumuşel, poate îşi mai revin. Când să încep a le împacheta, ia-le din toată camera, cineva a fost tare hărnicuţă! Le-am strâns iar pe pat, dar zâmbăreaţa mică chicotea a joacă. Ce puteam face?
        Aşa că am luat un ursuleţ şi l-am ascuns sub hainele de pe pat, măsmăruţa fiind provocată să-l găsească. După ce l-am ascuns sub haine faţă de ea, ca să prindă şmecheria, am întors-o cu spatele, i-am spus să stea aşa ca să ascund ursuleţul (şi chiar a stat micuţa de ea!), apoi îi spuneam că e gata, se întorcea şi-l căuta sub rufe. Şi ce-au mai zburătăcit rufele mele mai apoi! Ne-am distrat de minune! E o idee grozavă de a petrece 5 minute drăguţe cu puiul tău, aşa, printre lucrurile zilnice pe care le ai de făcut.
             Uitaţi şi ursuleţul jucăuş.


2 comentarii:

  1. Ce de rufe am avut de strans azi! Acum imi pare rau ca n-am citit articolul tau mai devreme.
    Cand pun rufele pe sfoara, A. imi da carlige la mana. Ne place tare mult activitatea asta. Iar daca prinde ligheanul cu rufe uscate, le ia si le arunca pe toate pe jos. Activitatea asta ii place mai mult ei. :D
    Irina

    RăspundețiȘtergere
  2. Hărnicuţă foc! Mai ales dacă nu e voie, nu?:)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Jo's blog :) Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template