vineri, 2 august 2013

Jucărie motrică homemade.

               Recent am descoperit o nouă activitate motrică extrem de interesantă şi de utilă pe care m-am străduit să o pun în practică. Însă, se pare că doar mie mi s-a părut interesantă, căci măsmăruţa a cam strâmbat din năsucul ei mic ca un năsturel. Cu toate acestea, am zis că nu mă las şi am hotărât că voi mai insista peste o vreme, poate o să aibă mai mult succes. Nu ştiu, ori nu are ea răbdare, ori e prea mică (1 an şi 8 luni), ori chiar nu îi place. Să nu mai lungesc povestea insuccesului meu şi să vă arăt despre ce este vorba, poate piticii voştri vor fi mai cooperanţi.


                  Aveţi nevoie de:
  • o panglică,
  • bucăţi de fetru sau denim (un material textil ceva mai tare),
  • foarfecă,
  • doi nasturi sau insigne de dimensiune mai mică.
               Ce trebuie să faceţi este să tăiaţi materialul textil în bucăţi pătrate nu mai mari de o jumătate de palmă, cărora la mijloc să le faceţi o tăietură de dimensiunea nasturelui pe care îl veţi folosi. Bucăţilor de material  le-am marcat tăietura din mijloc cu un marker, iar apoi, cu ajutorul unui pix, am desenat câteva numere, fluturaşi, floricele şi ce mi-a mai trecut prin minte, ca să fie mai atractive (deşi, aşa cum am spus şi mai sus, halal atractivitate).
                  Separat, luaţi frumos panglica şi îi prindeţi la capete cei doi nasturi/insigne. Unul are rolul de a fi introdus prin tăietura respectivă, iar celălalt este necesar pentru ca materialul textil să nu iasă pe cealaltă parte a panglicii.
                  Ce trebuie să facă copilaşul este să înşire pe panglica respectivă bucăţile de material, introducând prin tăietura din mijloc nasturele. Simplu de făcut, dar se pare că greu de înşirat pentru micii neîndemânatici.
                  Spor la treabă tuturor (în orice caz, mai mult decât în cazul nostru).




2 comentarii:

  1. O idee interesanta, abia astept sa o pun in practica.:) sper sa functioneze la Ana mea, care abia a implinit 1 an si 9 luni. Ma bucur ca am descoperit blogul, chiar intrasem in pana de idei. Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulţumesc şi spor la joacă! By the way, şi pe fetiţa mea tot Ana o cheamă:)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Jo's blog :) Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template