vineri, 30 august 2013

Scrisori către toată lumea.

     Azi am scris împreună cu măsmăruţa scrisori şi le-am pus la poştă. La 1 an şi 9 luni normal că măsmăruţa nu ştie să scrie, nici să citească, nici ce e aceea o scrisoare Dar cu siguranţă a încântat-o ceea ce am făcut amândouă. 
     Poşta am făcut-o eu, dintr-o cutie.
     Ca să vă jucaţi şi voi, aveţi nevoie de următoarele:
  • o cutie mai mică,
  • foi albe sau colorate de hârtie,
  • scotch,
  • marker,
  • foarfecă,
  • creioane colorate,
  • voie bună
       Într-una din lateralele cutiei am tăiat cu foarfeca un dreptunghi. Cutia am înfăşurat-o în coli albe pe care le-am lipit cu scotch. Spaţiul tăiat cu foarfeca l-am marcat cu marker. Cu un alt marker, roşu de data aceasta, am scris frumos pe cutie "Poşta". Şi apoi deabia am trecut la treabă.
      Am scris pe nişte foi albe scrisori pentru buni, lui Bobiţă, ca să îi spunem că nu putem ieşi afară că plouă şi tot aşa. Cum le terminat de scris, le împachetam amândouă frumos şi le puneam la poştă. Pusul ăsta la poştă a fost de fapt punctul cel mai atractiv al micii noastre activităţi, precum şi împachetatul scrisorilor. Spor la joacă şi vouă!




0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Jo's blog :) Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template