vineri, 23 august 2013

Vacanţăăăăăăăă!

   Mă cam simt cu musca pe căciulă că nu am mai postat nimic de ceva vreme. Însă am lipsit motivat, zi eu, ca un elev ce nu şi-a făcut temele. Dar am fost în vacanţă, ce mai, şi încă nu am revenit la realitate total. Mă urnesc cam greu, însă pot spune că nu am luat pauză din activităţile de joacă cu măsmăruţa. Aşa că staţi pe fir, că urmează noi jocuri distractive şi totodată utile.
   Până una alta, vacanţa a fost minunată, plajă, soare, nisip, pietricele, bălăceală. Iar măsmăruţa, după ce am ajuns acasă şi-a băut dimineaţa lăpticul, apoi a spus senină "apa"- în traducere, vreau la plajă, vreau la apă - într-un cuvânt, ia plăcut la nebunie. Sărăcuţa de ea, crezuse că încă suntem la mare.
   Nu v-aş putea arăta cine ştie ce idei năstruşice cu privire la ceea ce ai putea face cu un bebe (deja măsmăruţa nu mai e bebe, dar pentru mine e încă bebe;) de 1 an şi 8 luni la plajă. Au fost chestii obişnuite, joaca cu nisip, câteva forme năstruşnice ici, colo, plimbare cu picioarele prin apă, aruncatul cu pietricele în apă, explorarea împrejurimilor, socializare cu alţi copilaşi, bălăceală şi, poate puţin mai deosebit, alergatul după peştişori - fie în braţe, fie pleoscăind cu picioarele prin apă. O joacă obişnuită, însă deosebită pentru măsmăruţă, care îndrăgeşte enorm apa şi este "pebble addicted", la fel ca şi mine. Motiv pentru care a şi fost maşina plină de fel de fel de pietre şi pietricele, clar ne-am făcut un stoc consistent pentru viitoare activităţi. Activităţi pe care le voi împărtăşi cu voi, nomal:). Spor la joacă!
   
Ne îndreptăm extrem de hotărâte spre plajă.



Fugărind peştişorii.

Cu tati, explorând împrejurimile.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Jo's blog :) Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template