marți, 17 septembrie 2013

Activitate senzorială. Messy play.

     Făină, mălai, griş şi pesmet. Acestea au fost cele patru materiale ce le-am folosit pentru activitatea noastră senzorială. Au atât nuanţe diferite cât şi textură aproximativ diferită. Chiar dacă mălaiul şi făina de mălai au o granulaţie destul de asemănătoare, au culori diferite, iar pe partea cealaltă, făina este foarte fină faţă de griş, chiar dacă la culoare diferă foarte puţin.

    Le-am pus într-o tăviţă compartimentată în patru şi i-am înmânat măsmăruţei o lingură. După ce şi-a băgat degeţelul în fiecare şi le-a gustat (mai mai să înceapă să mănânce mălaiul!), a luat un pumn sănătos de făină pe care l-a suflat prin toată bucătăria (dar ce distractiv a fost), iar apoi a început a transfera totul dintr-un compartiment în altul.


     I-am mai dat şi două farfuriuţe din plastic, iar ea a lucrat de zor, până a umplut cu făineturi jumătate din bucătărie. Noroc că se curăţă totul uşor şi rapid! 



     Când a dat semne de plictiseală am pus ceea ce a mai rămas într-un vas ceva mai mare, am pus apă şi am amestecat totul bine cu mâna.



     Să facem mizerie e distractiv...ăăă..cel puţin pentru unii:)


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Jo's blog :) Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template