joi, 12 septembrie 2013

Activităţi de toamna. Mere, pere în panere.


Printre picături de ploaie am reuşit azi să pun la cale o tăviţă plină cu de-ale toamnei. Am pus pământ într-o tăviţă, nuci - una din ele cu tot cu coajă, fiind desfăcută de măsmăruţă cu mânuţa ei - , crenguţe uscate, frunze îngălbenite şi fructe de toamnă. Un tablou excelent pentru studiu şi gust.
Nu am apucat eu să-i dau măsmăruţei prea multe explicaţii şi să studiem prea mult, căci primele care au căzut la datorie au fost nucile, ce au fost ronţăite numaidecât, apoi câteva boabe de strugure.

toamna

Aşa am gustat noi toamna, apoi am trecut mai departe, în ritm de joc, la ferma de animale, care se pare că şi-au cam făcut de cap prin tăviţa noastră, căci a trebuit să le punem la masă. Şi au mâncat ele struguri, mere, pere şi prune, nu de alta, dar nu prea au avut încotro.


Am strâns iarăşi câteva nuci, mai mult eu cu ea agăţată de un picior şi de o mână, i s-a părut tare distractiv să mă încurce şi apoi am mers în grădină de unde toamna i-a oferit un măr gustos, direct din pom. O toamnă cât mai plină de savoare vă urăm!


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Jo's blog :) Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template