vineri, 6 septembrie 2013

Bine ai venit, Toamnă!

          Ne-am luat la revedere de la toamnă şi de la soarele cald şi surâzător şi spunem Toamnei "Bie ai venit". Nu ne bucurăm de frig, ploaie şi vreme mohorâtă, dar ne bucurăm de soarele cu dinţi, frunze, nuci, pere, mere şi o mulţime de alte activităţi ce ne aşteaptă. Şi dacă mulţi au marcat plecarea verii prin diferite moduri, noi am marcat venirea toamnei cu un mic colaj de toamnă, strâns şi păpat de nuci. 
           Inspirată fiind de tabloul de vară creat de Color Your Life In Joy, am creat împreună cu măsmăruţa un mic tablou de toamnă, din frunze de nuc, pe care le-am strâns împreună. Pentru crearea acestuia, am folosit planşa lipicioasă cu care ne-am mai jucat noi când eram mai mici şi care poate fi folosită cu succes în cadrul mai multor activităţi de acest gen deoarece ceea ce lipim pe ea se poate în mare parte şi dezlipi, depinde doar de ceea ce lipeşti pe ea.


            Când a fost gata, am expus cu mândrie tabloul în bucătărie, dar pentru puţin timp. Da, pentru că măsmăruţa mi-a arătat mai apoi ce înseamnă artă cu adevărat şi cum este aceasta, adică sub formă de frunze împrăştiate prin toată casa:).


           Din ce am putut recupera, am făcut un trandafir. Modul de confecţionare este explicat în tutorialul cu frunze de aici.



          Apoi, obosite de atâta muncă de creaţie, ne-am pus amândouă pe ronţăit de nuci, mmmmm ce bune au fost! Spor la joacă!



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Jo's blog :) Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template