sâmbătă, 21 septembrie 2013

Cărticică senzorială cu forme handmade.

     Demult îi pusesem eu gând rău unei cutii de pantofi. Aşa că ieri am făcut din ea o carte cu forme pentru măsmăruţă, care să fie aşa cum îmi doresc, adică să implice cumva şi simţul tactil. Într-un cuvânt, cred că dacă măsmăruţa le va "simţi", îi va fi mai uşor să îşi dea seama despre ce este vorba.
     Materiale necesare:
  • o cutie de carton,
  • foarfecă, lipici, 
  • coli albe de hârtie, 
  • scotch de hârtie, 
  • marker,
  • sfoară.
     După cum se vede mai jos, am tăiat bucăţi cutia, inclusiv capacul acesteia. Din cartoanele cele mai mari de la cutie şi de la capacul ei am făcut coperţile şi foile cărţii noastre. Le-am tăiat pe fiecare în două, rezultând patru bucăţi, cărora le-am făcut câte două găuri. Am împletit din sfoară două şnururi, am legat coperţile/foile, am lipit pe interioarele lor coli albe de hârtie şi, folosind marginile capacului cutiei, am întărit foile cărţii pe margini (asta şi pentru puţin aspect).



     Din cartoanele rămase am decupat 6 forme - un pătrat, un cerc, un dreptunghi, un oval, un triunghi şi un romb, pe care le-am colorat în albastru cu marker, iar apoi le-am cusut pe margini cu sfoară.






     Pe coperta din faţă am lipit scotch de hârtie, ca să pot să scriu mai bine"titlul" cărţii "Cartea mea cu forme".

Şi aşa arată cartea noastră!







2 comentarii:

  1. Ce frumos si util! :D

    Imi place tare mult :)! Sa va jucati cu placere cu noua voastra carticica!

    Cu drag
    rux

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Jo's blog :) Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template