miercuri, 4 septembrie 2013

Cutie pentru depozitat jucării handmade.

Dacă aveţi spirit eco şi chef de meştereală, iată o idee despre cum puteţi face acasă o cutie pentru depozitat jucăriile copiilor. Nici eu nu sunt fan al jucăriilor împrăştiate peste tot, aşa cum sunt în majoritatea timpului, că doar o mică tornadă trece zilnic printre ele, dar puţină ordine nu strică niciodată. Şi plus că teoretic, poţi ieşi foarte ieftin cu ea. Iar dacă ai mici ajutoare, e şi mai uşor de făcut.
Aveţi nevoie de:

·        O cutie de caton mare,
·        Foarfecă, scotch de hârtie, acuarele, pensulă,
·        Adeziv/lipici – eu am folosit Coramet, e foarte ieftin, 2 lei tubul şi cred că se găseşte peste tot
·        Coli de hârtie, albă sau colorată, plăsuţe de cadouri pe care nu le mai folosiţi, orice ce ar putea fi decupat şi este pe gustul vostru,
·        Răbdare şi chef de lipiceală.


     Laterala acesta a cutiei am realizat-o folosind o bucată A4 de hârtie cartonată (nici nu mai ştiu de la ce era, dar de la ceva ce cumpărasem de multă vreme), pe care am pictat-o într-un mod simplu şi naiv, că doar am de-a face cu un bebe - şi o pungă de cadouri stricată, de la care am decupat tot ceea ce m-a interesat, inclusiv mânerul cu fundiţă, care s-a potrivit perfect pentru mânerul cutiei.


     













   
Pentru a realiza această laterală, am pictat bucăţi de hârtie de diferite dimensiuni, pe care le-am lipit mai apoi. Bineînţeles, aceste bucăţi de hârtii provin tot aşa, de la diferite ambalaje care pe dos nu aveau nimic inscripţionat. În mijloc, tot o coală de hârtie A4, unde am schiţat toată familia.


 













   
 Şi aici, tot metoda de mai sus am folosit-o.



     
















   
Ei, aceasta este partea mea favorită, fiindcă îmi place cel mai mult cum arată. În mijloc am făcut un colaj din bucăţele de hârtie pe care le-am pictat, apoi le-am tăiat în bucăţi mici, ca mai apoi să le ansamblez în ceea ce se vede, iar pe laterale am lipit foi albe pe care am trecut numerele 1, 2, 3 şi 4 (şi ca să mă laud şi eu un pic, măsmăruţa a remarcat că într-un colţişor se află cifra 4!:) şi am lipit şi doi ursuleţi, tot de la plasa de cadouri de care am vorbit mai sus.


cutie jucării copii handmade
















     Iar acesta este interiorul cutiei, capitonat cu coli mari de hârtie albă, pe care am mai lipit câteva desene de la diferite ambalaje ce urmau a fi aruncate.



     Nu-i aşa că e drăguţă?

Later edit: Această cutie participă la provocarea "Refolosiţi cutiile" a zânelor cârpace de pe Provocări verzi, acolo unde găsiţi idei foarte frumoase de reciclare a lucrurilor, dar unde şi puteţi să vă înscrieţi propriile voastre meştereli.

3 comentarii:

  1. Imi place mult cutiuta:D!! E intr-adevar o placere cand ai si ajutoare si v-a iesit foarte bine:D!
    Ma bucur ca ati impartasit experienta cu noi si va mai asteptam cu drag! Bafta :D
    Rux

    RăspundețiȘtergere
  2. E foarte draguta cutia!:)
    O duminica frumoasa sa aveti!

    RăspundețiȘtergere
  3. Mulţumesc DaNuTzA, sper că şi voi aţi avut o duminică plăcută!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Jo's blog :) Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template