luni, 16 septembrie 2013

Instrumente muzicale pentru copii handmade. Tobă.

     Pentru a îmbogăţi colecţia de instrumente muzicale handmade, aşa cum am promis, ieri am făcut o tobă, diferită de de precedenta, însă care are are acelaşi scop...să facem gălăgieeeee!
    Am folosit o cutie de metal mai mare în care am avut nişte biscuiţei căreia i-am luat capacul, baloane sparte şi scotch. Bucăţile mai mari de balon spart le-am luat şi le-am prins iniţial într-o parte cu scotch şi pe măsură ce le întindeam, le prindeam de marginea cutiei tot cu scotch. Am pus trei straturi de balon, primele două, unul roşu şi unul roz le-am pus întregi, iar ultimul, roşu, l-am ciupit cu foarfeca. La sfârşit, am acoperit la exterior cutia cu bucata de carton ce se afla în interiorul său. Şi, voila!


Abia am reuşit să o termin căci măsmăruţa nu mai avea răbdare şi tot fugea după mine cu o lingură, ca să înceapa joaca.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Jo's blog :) Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template