joi, 26 septembrie 2013

Învăţăm legumele. Partea a II-a.

Continuând cu legumele, azi am adăugat şi ceva fructe tocmai pentru că activitatea noastră s-a desfăşurat cu ajutorul unei cărţi cu imagini ce conţinea atât fructe, cât şi legume. Legumele cu care ne-am jucat au fost ceapa, morcovul, roşia şi cartoful (unul mic, mic de tot:), iar în categoria fructe am avut un măr, o pară şi un kiwi. Fiindcă toate acestea îi sunt deja cunoscute măsmăruţei, am ales ca de această dată să facem asocieri, pe care, spre mirarea (şi totodată mândria) mea, le-a făcut foarte bine chiar de prima dată. Aşadar, am pus toate legumele şi fructele menţionate într-un bol, alături de cărticica în cauză, măsmăruţa având sarcina să le ia şi să le potrivească imaginii. Doar mărul a rămas în afara micului nostru joc, fiindcă a fost degrabă înhăţat şi mâncat!



2 comentarii:

  1. tare tare draguta activitatea voastra! asa o fericire este de invidiat! Oooo, ce multi ani au trecut de cand am trecut prin faza asta! dar... in cativa ani poate, am din nou sansa alaturi de nepotei ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulţumim, încercăm să ne jucăm cât de mult putem:) Păi, vă mai aşteptăm pe la noi, aşa, pentru puţină inspiraţie pentru viitorii nepoţei. O duminică frumoasă!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Jo's blog :) Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template