miercuri, 25 septembrie 2013

Lecţia despre delfini.

 
Delfinii sunt nişte animale adorabile şi deosebit de inteligente. Şi pentru că măsmăruţa are în camera ei desenaţi nişte delfini, e drept ceva mai stilizat, m-am gândit că ar trebui să aprofundăm puţin această temă. Povestea acestora pe peretele camerei ei este legată de faptul că domnişoara măsmăruţă nu s-a lăsat văzută la eco decât târziu, la 6 luni şi ceva, iar mami şi tati s-au decis să facă în două culori camera, aşa că a ieşit un fel de ocean, cu albastru la bază şi cerul ...portocaliu. Da, dar nu are absolut nimic, că am pus abţibilduri cu animale marine peste tot şi...eu zic că până când prinţesa din ea îşi va face apariţia, merge şi aşa, it is much more interesting that way.


Odată cu abordarea acestei teme am sperat totodată ca delfinii să scape de eticheta pe care le-a pus-o în frunte măsmăruţa, de "pece", deşi tot pe acolo se învârt, ca şi peştii, nu?:)


Joaca a început cu doi delfini de jucărie, două carioci lavabile (un albastru închis şi un albastru deschis) şi un delfin imprimat pe o coală de hârtie. Şi încă un delfin care dă din coadă dacă învârţi de cheiţă, dar care a fost folosit la unul din etapele ce au urmat. Aşa că i-am povestiti măsmăruţei că delfinilor le place apa, ca şi ei de altfel. Am lăsat-o să coloreze cu cele două nuanţe de albastru delfinul, rezultând următoarea operă de artă.


Pasul doi a fost să ne mutăm la calculator, unde am căutat pe youtube filmuleţe cu delfini. Am găsit ceva tare drăguţ, măsmăruţa a ţipat de bucurie când i-a văzut, a aplaudat, s-a tot minunat, mai ales când am dat un tur virtual prin delfinariul din Barcelona.
Ca să punem punct lecţiei...., ooooo, dar ce punct frumos...am făcut băiţa de seară, momentul forte al zilei de altfel, unde a înotat cu cei doi delfini, în apa călduţă. Pe lângă asta, i-am desenat cu ajutorul cariocilor lavabile de mai sus un delfin, de care a fost taaare încântată. Şi ca să vezi, până la urmă, delfinul s-a transforat uşor, uşor, în "fi".


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Jo's blog :) Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template