sâmbătă, 26 octombrie 2013

Cântecul familiei de degeţele. Finger Family.

Sunt o mulţime de cântecele simpatice pe care măsmăruţa le îndrăgeşte şi le cântăm sau le vizionăm pe youtube frecvent. Deşi nici cântecelul "Eu am zece degeţele" nu este de dat la o parte, căci şi el este ascultat cu drag, deocamdată rămânem să explorăm mai atent cele 5 degete de la mână, în engleză, cu cântecelul The Finger Family.

Scopul activităţilor noastre din această sferă este acela de însuşire a acestei limbi (engleza) într-un mod cât mai vesel şi asimilarea ei fără stresul unor "lecţii". Lecţii cu ghilimele, căci la 22 de luni nu poţi ţine lecţii în adevăratul sens al cuvântului, mulţi dintre piticoţi neavând nici măcar răbdare să mănânce fără să se mişte.
Nouă ne place cântecelul despre familia de degeţele de la Muffin Songs, cântecelul şi versurile sale le găsiţi pe youtube aici, de aceea o să vă arăt doar mica noastră improvizaţie cu care am asezonat cântecul.
Am folosit cariocile lavabile pentru a-mi picta degetele cu cei 5 membri ai familiei din cântec. Am făcut un tătic cu mustaţă, o mămică roz, un frăţior cu şapcă, o surioară cu fundiţă şi un bebe.

Daddy finger.

...and the others members of the family.


Măsmăruţa a fost încântată să primească şi ea o familie pe degeţele.


Aşa am cântat noi, eu având deosebita plăcere să fi acompaniată de micuţa mea măsmăruţă ici, pe colo (rog scuzaţi vocea mea de "soprană").

2 comentarii:

  1. hihi ce fain! Si la noi tot varianta Muffin e baza - e cantecelul cu "hiuaiem, hiuaiem, hau du iu du" :))

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Jo's blog :) Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template