marți, 8 octombrie 2013

Dovlecelul şi omiduţa.

Ieri am avut o idee creaţă şi am pus-o rapid în practică. Este o jucărie simplă, dar simpatică. M-am inspirat din vechile jucării Modelino, a căror reclamă ne-au făcut harcea-parcea urechile atâta timp, cei care le-au prins cunosc.
Am luat un balon şi l-am umplut cu făină. Ajutată de forma balonului, mi-a ieşit iniţial un dovleac (idee bună pentru cine petrece de Halloween, noi încă suntem prea micuţe), pe care măsmăruţa a fost încântată să-l frământe bine. Aşadar, este o jucărie motrică excelentă!
.


Iar când s-a săturat de el, i-am făcut o omiduţă, care a mâncat tot ce i-a stat în cale, biscuiţi, nuci, degetuţele măsmăruţei şi pe care am făcut-o cu mare drag cadou unei fetiţe mai mari.


Asta este ce am meşterit noi în weekend. Însă ideea mea creaţă nu se va opri aici şi dacă o să staţi pe aproape, o să vedeţi ce am să mai fac.
Spor la joacă!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Jo's blog :) Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template