marți, 22 octombrie 2013

Gândăcei. Colecţia virtuală a măsmăruţei.

Mai nou am observat un interes deosebit al măsmăruţei pentru insecte. Gândăcei de toate felurile, dar şi albinuţe, fluturaşi, mămăruţe, furnici. Bun moment şi-a ales. Zilele acestea a fost o nebunie afară! Soarele călduţ a făcut ca toate aceste biziganii să iasă afară. În curte am o tufă mare de flori de toamnă, iar acolo binevoiesc să se adune toate gânganiile, îmbiate de culori, căldură şi de sucul dulce al florilor. După doi fluturaşi pe care de două zile îi tot vedem pe lângă casă, măsmăruţa a alergat de i-au sfârâit călcâiele, însă doar pe unul din ei am reuşit să îi fotografiez. Iar când găseşte vre-o gânganie, ţipă de bucurie şi mă cheamă să o studiem. Aşa că, noul cuvânt al săptămânii este "vezi?". Da, mami, văd! Nu că aş îndrăzni să spun altfel.
Vă invităm astfel şi pe voi să priviţi colecţia de gângănii pe care le-am privit, studiat, mai de îndeaproape sau de mai departe şi pe care le-am fotografiat. Unele din insecte au fost privite de la o depărtare sigură, mai ales că i-am spus că deşi sunt frumoase, ele ne pot înţepa şi facem bubu. Ei, clar! Dacă facem bubu, nu mai punem mâna nicăieri! Ci doar ne uităm.

Albinuţa.

Fluturaş.

Nu ne e frică să privim păianjeni.

Greieraşul.

Furnicuţe.

Mămăruţa.

2 comentarii:

  1. SI fetitei mele ii placea (si acum ii place) sa priveasca insectele cand era micuta... Frumoase fotografiile!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Jo's blog :) Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template