marți, 15 octombrie 2013

It's nearly Halloween. Song for toddlers.

Deşi măsmăruţa nu ştie ce este acela Halloween, totuşi am considerat că nu e o idee rea să ne jucăm puţin în jurul acestei teme. Asta şi ca o provocare la concursul lansat de Activităţi pentru copii,  unde avem de gând să ne înscriem cu isprava noastră.
Dacă tot e să ne jucăm astfel,  Halloween-ul nefiind o sărbătoare românească, atunci măcar să ne jucăm în engleză. Aici o să găsiţi şi de unde ne-am inspirat. Deşi recomandarea de pe acest blog este să folosim finger puppets, eu am creat alt platou de desfăşurare, ca să ne distrăm mai bine. 
Aşadar, cântăm, ne deghizăm, ne jucăm cu un dovlecel, fără a ne speria. Şi învăţăm engleză.
Versurile cântecelului sunt cele de mai jos, iar linia melodică este de la un alt cântec The Farmer's in His Den, sau în română, cel de la Ţăranul e pe câmp.
Ne-am trezit astfel că avem stafii în casă! Da da! Elefănţelul şi maimuţa s-au deghizat în stafii (costume făcute rapid din câteva bucăţi de pânză albă, cărora le-am făcut şi ochi) şi au ţopăit în jurul dovlecelului cântând refrenul  "A pumpkin I have seen". Noi am dansat şi cântat cu ele, normal, doar nu puteam sta deoparte.





Între cântat şi dansat, am fugit să speriem şi celelate jucării cu stafiile noastre, vă daţi voi seama ce s-au speriat.
Apoi am continuat petrecerea cântând acelaşi cântec, dar asistate de instrumentele noastre muzicale de aici şi aici, plus încă una nouă pe care nu am reuşit să o definitivez, în sensul că deşi ne putem folosi de ea, nu am reuşit să o decorez.  Am folosit un recipient de la o gustare cu ciocolată (numai de la musafirii fără copii poţi primi aşa ceva :) ) care avea şi capac. Am pus orez înăuntru, am lipit capacul de cutie cu scotch şi gata!




Versurile cântecelului sunt scurte, ritmate şi repetitive, numai bune pentru copilaşii mici. Activitatea noastră este menită astfel să dezvolte creativitatea şi ritmul, dar şi să ne facă se ne apropiem de o limbă străină într-un mod distractiv. 
Vă invităm şi pe voi la cântat!
It’s nearly Halloween,
It’s nearly Halloween,
Oh my,  Hip- hooray!
It’s nearly Halloween!
*
A pumpkin I have seen,
A pumpkin I have seen,
Oh my, Hip- hooray!
It’s nearly Halloween!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Jo's blog :) Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template