marți, 22 octombrie 2013

Toamna în toată splendoarea ei.

Se pare că duminica a vrut să ne lase să ne bucurăm încă de soare şi lumină. Multă, multă lumină de toamnă, gălbui-portocalie, numai bună de făcut poze, Iar noi, conştiincioşi, ne-am făcut rapid băgăjelele (adică oliţa, pacheţele cu mâncare, păpucei de schimb, 10 bluze groase pentru puiu mamii - bine că nu am luat tot dulapul - şi coşuleţul) şi am luat-o pe coclauri. Coclauri frumoşi, plin de minunăţii de-ale toamnei, pe care le-am pus repejor în coşuleţul nostru şi le-am adus acasă. Seara am căzut laţi de oboseală, căci ne-a răspus aerul tare şi umblatul hai-hui. Dar a fost foarte frumos şi ne bucurăm că am avut această şansă înainte să vină ploi şi vreme şi mai rece.



Brânduşe





Prima captura, frunze, brânduşe, mere sălbatice, ghinzi, licheni.



Biserica de lemn "Cuvioasa Paraschiva" Sub Piatră, com. Sălciua, jud. Alba, datează din 1797.

Huda lui Papară,com. Sălciua, jud. Alba


Exerciţiu de motricitate cu fructe de păducel.

Captură finală.

5 comentarii:

  1. Wow... superbe fotografii! Ce cer frumos, ce colorit superb au frunzele, ce de minunatii ati adunat in cosulet! Ati profitat perfect de minunata zi de toamna!
    Asa sa-ti fie fiecate zi pana la iarna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc, Carmen! Şi voi să aveţi parte numai de zile însorite ca să vă puteţi plimba cât mai mult şi să împărtăşiţi cu noi toate locurile acelea minunate pe care le vizitaţi.

      Ștergere
  2. Iti multumesc ca m-ai luat la plimbare si pe mine aratandu-ne aceste minunate poze!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ati fost la Sub Piatra! Ce frumos! Am petrecut o saptamana acolo intr-o vara si a fost asa de frumos...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, acolo am fost. Într-adevăr e un loc minunat. Eu una abia aştept primăvara să mergem în Poiana Narciselor care am înţeles că se află tot în zona aceea.

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Jo's blog :) Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template