duminică, 3 noiembrie 2013

22 de luni.

Şi iată că ne îndreptăm cu paşi rapizi spre vârsta de 2 ani. Am trecut şi de 22 de luni, perioadă în care am învăţat lucruri noi şi am dezvoltat unele abilităţi deja deprinse. Copiii sunt uimitori, de la o zi la alta poţi constata că mai spun sau mai fac ceva nou, au o capacitate de învăţare ieşită din comun. Dacă vă întrebaţi ce am mai făcut noi la 22 de luni, pot spune că măsmăruţa îşi manifestă din ce în ce mai mult personalitatea. Este extrem de încăpăţânată şi îmi pune răbdarea la încercare din cinci în cinci minute. Încă adoră apa, dar cu toate aste face un scandal cumplit când e vorba să o spăl pe cap. A apărut timid şi DA în conversaţiile noastre, nu că nu îl cunoştea, dar l-a preferat mereu pe nu. Îi plac foarte mult copiii, chiar dacă nu se şi joacă cu ei, îi face plăcere să se afle în compania lor. A apărut şi la noi vestitul tantrum, dar am aflat că trece dacă nu o bag în seamă. Realizează că a exagerat şi vine după pupici.
Acum, un scut rezumat a jocurilor noastre la 22 de luni:
Am făcut din carton reciclat un puzzle incastru cu numere.
Ne-am jucat cu un dovlecel şi o omiduţă făcute din baloane şi făină.
Am avut parte de noi experienţe senzoriale.
Am continuat joaca cu legume.
Am cântat în engleză şi am dansat cu muţunachi fantome pregătindu-ne de Halloween.
Ne-am jucat cu primul nostru puzzle serios.
Am răsfoit cărţi şi am învăţat despre noţiuni opuse şi despre culori şi forme.
Ne-am plimbat şi am admirat toamna în toată splendoarea ei şi am strâns o colecţie virtuală de gândăcei.
Am cântat cu familia de degeţele, în engleză.
Şi am cunoscut un mic prieten ţepos căruia i-am făcut culcuş pentru iarnă.
Cam asta e ceea ce am reuşit să postez.

Acum, marea mea problemă este petrecerea de ziua măsmăruţei. Ceva idei?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Jo's blog :) Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template