sâmbătă, 7 decembrie 2013

Cântecul omului de zăpadă. I'm a little snowman. Winter song.

Calendarul nostru de Advent spune că în ziua a-4-a trebuia să fie o zi cu cântec, adică urma să cântăm un cântec în engleză în temă cu anotimpul care îşi trage leneş plapumile albe peste tot ce ne înconjoară. Plăpumi cam subţirele după cum se vede, la noi a nins foarte puţin, însă nu ne pierdem speranţa.
L-am cântat atunci, l-am cântat înainte, dar şi azi, când ne-am făcut de cap cu tot felul de activităţi legate de iarnă.

Cântecelul este unul tare simpatic şi simplu, uşor de reţinut de către cei mici, link-ul îl aveţi aici, iar versurile mai jos.

I'm a litlle snowman
Look at me
These are my buttons
One, two, three
These are my eyes
And this is my nose
I wear a hat and scarf
Brrrr, it's cold.

Nu se putea să ascultăm şi să cântăm acest cântecel fără un mic craft care a avut efectul scontat, un om de zăpadă din hârtie. L-am făcut ceva mai mare şi dublu, ca sa pot sa îl pun pe mână. Am decupat din hîrtie 6 cercuri (2 mari, două mijlocii şi 2 pentru cap), precum şi o pălărie şi o eşarfă. Am făcut 2 oameni de zăpadă pe care mai apoi i-am lipit unul de celălalt, lăsând doar partea de jos nelipită, tocmai ca să pot introduce mâna, întocmai ca la o păpuşă de teatru. Aşa cum am menţinat şi mai sus, a fost un craft inspirat pentru acest cântec, ne-a folosit la numărat cei trei nasturi (în română după ce cântecul s-a terminat) şi a văzut la ce se referea "hat" and "scarf", adică la pălărie şi la eşarfă, tocmai fiindcă au putut fi atinse.




Spor la joacă!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Jo's blog :) Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template