duminică, 22 decembrie 2013

Ghici cine a venit în vizită? Maşa, fără urs de data aceasta!

Şi iată că, de câteva zile, a sosit şi păpuşa Maşa, pe care o cam aşteptam din septembrie să vină! O păpuşă tare frumoasă, pe care am căutat-o îndelung şi pe care în luna august a acestui am găsit-o într-un final în Germania, pe ebay. Cunoscând pe cineva acolo, a comandat-o pentru mine şi acum a reuşit să o şi trimită. Mare pe bucurie pe mine, astfel că nu am avut răbdare până de Crăciun şi i-am dat-o măsmăruţei. Prima întâlnire a fost plină de mirare, Maşa e în calculator, în desene, de unde o fi apărut lângă mine? Cert e că se bucură de ea, mai ales când începe să povestească sau să cânte în rusă.

Acum, am căutat-o din nou pe ebay, să pun aici link-ul pentru cei interesaţi, însă am găsit-o doar la nişte preţuri astronomice, la o sută şi ceva de euro, în condiţiile în care eu am luat-u cu 24 de euro. Am mai găsit-o la pretul de 29 de euro pe amazon.de, însă stocul era epuizat. Ca mai apoi să dau un search şi pe la noi şi să văd că a apărut la preţul de 75 de lei aici. Hehe, ce bine era dacă le găseam când le-am căutat ca să nu mă mai complic. Cele găsit acum la noi în ţară seamănă, după câte văd eu, cu ceea ce avem noi, dar nu bag mâna în foc în privinţa calităţii. Însă, în lipsă de altceva şi având în vedere faptul că prin alte părţi nu veţi găsi, cred eu, alte variante mai ieftine şi mai frumoase, e bine şi aşa.


Cum desenele cu Maşa şi ursul sunt vizionate frecvent, fiind preferatele măsmăruţei, nu putea să lipsească de la noi Maşa. Mai ales că jocurile de rol încep să fie tot mai frecvente. Acum, la programul de desene cu Maşa, acestea sunt vizionate alături de ea. Se uită la desene, o priveşte pe păpuşa Maşa, iar se uită la desene. Apoi joaca poate continua şi în afara desenelor, lipseşte doar ursul, care undeva în viitor, dacă nu va interveni vreo schimbare în preferinţele măsmăruţei, va fi cumpărat şi el. ,

Să aveţi un Crăciun Fericit şi plin de lumină!

12 comentarii:

  1. Papusa a venit exact la timp pentru Craciun. ;-)
    Sarbatori fericite si voua!
    Irina

    RăspundețiȘtergere
  2. Wow! Ce frumoasa e! Fetita mea e innebunita dupa Masha, La ziua ei am avut si un tort cu Masha si ursuletul. M-am tot uitat si eu dupa papusi , dar erau preturi prea mari. Poate o sa-i fac o surpriza cu cea recomandata de tine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pretul mi s-a parut unul rezonabil, sper sa mai gasesti:) Si eu am intentionat ca de ziua ei sa ii fac un tort cu Masha si ursul, insa mi-a fost frica de faptul ca cei de la cofetarie o sa o faca urata, asa ca i-am facut eu din fondant alte figurine mai simple, ceva animalute. Sunt curioasa cum a aratat tortuletul vostru. Craciun Fericit!

      Ștergere
  3. Craciun Fericit! Multa Sanatatea si La Multi Ani!!:*

    RăspundețiȘtergere
  4. Vai, cat de simpatica e :)) Dar nu imi dau seama, cat e de mare?
    An nou cu bucurii!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Păpuşa are cam 26 de cm, e cam cât două palme de mamică:)

      Ștergere
    2. A, şi tu să ai un an nou minunat!

      Ștergere
  5. spuneti ca se gaseste si la noi,stiti cumva unde ?
    multumesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am vazut că acum se vinde pe mercador - poti da search papusa masha mercador- si o sa ai mai multe rezultate. Se pare ca este de vanzare si ursul

      Ștergere
  6. puteti gasi jucariile Masha si Ursul si aici : https://www.facebook.com/MashaSiUrsul.ro

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Jo's blog :) Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template