luni, 9 decembrie 2013

Mici activităţi de iarnă. Ninge, ninge peste casă.

Am încercat să ne ţinem de activităţile pe care ni le-am propus şi trecut în Calendarul de Advent pentru săptămâna ce a trecut. În mare parte am reuşit, iar zilele pe care le-am sărit le-am recuperat, deci nu a rămas nimic pe dinafară. Aproape toate activităţile noastre s-au desfăşurat pe un fond muzical tradiţional, colinde de Crăciun. Pe "Moş Crăciun cu plete dalbe " l-am cântat şi ascultat de nenumărate ori, ca norocul că există youtube, altfel nu ştiu ce s-ar fi ales de vocea mea. Următorii pe listă au fost Narcisa Suciu şi Ştefan Hruşcă, preferaţii mei în materie de colinde. Apoi, ca să mai colorăm puţin atmosfera, am ascultat colinde şi în germană şi spaniolă,
nu ştiu de ce, dar în franceză nu am reuşit să găsesc mai nimic, cred că nu am avut răbdare suficientă să caut. O mică listă din ce am asculta noi puteţi să accesaţi aici.
Pe lângă cântecelul şi craftul cu omul de zăpadă din postarea de ieri, ne-am mai ocupat timpul cu desenat scene de iarnă (talentul meu "deosebit" îl puteţi observa puţin mai jos), pe Moş Crăciun (care nu a impresionat-o pe măsmăruţă absolut deloc, nu ştie ea încă ce valoroasă e tolba sa:) ), oameni de zăpadă şi tot aşa.
Fiindcă în ziua cu nr. 2 din calendarul de Advent era trecut pe bileţel sensoy play, însă din lipsă de timp am sărit peste, sâmbătă am desfăşurat şi această activitate. Sensory play-ul nostru a fost destul de simplu, însă a implicat două simţuri, cel tactil şi cel olfactiv, tocmai fiindcă am folosit nucă de cocos pentru a imita zăpada, care are şi miros, dar şi are o textură diferită faţă de făină.


În timpul activităţii noastre mi-a trecut prin minte o altă idee. Am desenat pe o coală de hârtie o căsuţă şi un copac, apoi am mâzgălit cu lipici ramurile copacului şi acoperişul casei şi împrejurimile, ca mai apoi să ne jucăm "ninge, ninge peste casă".



A nins şi a tot nins, astfel că zăpada s-a lipit de lipici, imitând zăpada adevărată care se depune peste tot.


Cam acestea au fost activităţile de săptămâna trecută. Săptămâna viitoare vă voi povesti cum ne-am mai jucat, Calendarul de Advent spune că va fi una uşoară şi că ne vom delecta cu bunătăţuri. Oare, oare ce va fi?

2 comentarii:

  1. foarte frumos a nins aici la voi.
    imi place cum va jucati <3
    felicitari manutelor care ning asa frumos <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumim, sakura! Măcar aşa să ningă, că încă nu am văzut decât câţiva fulgi de nea anul acesta.

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Jo's blog :) Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template