duminică, 8 decembrie 2013

Sortator de culori handmade şi forme de înşirat.

Formele colorate de lemn de înşirat fac parte din jucăriile ce mie mi se par frumoase dar şi foarte utile. Pe lângă scopul lor, acela de a fi înşiruite, exerciţiu ce se dovedeşte destul de greu pentru micuţi, ele mai pot fi folosite şi în alte modalităţi. Măsmăruţa are o deosebită plăcere să le clădească una peste cealaltă. Pe lângă toate acestea,
fiind colorate, nu puteam să ratez activitatea de sortat pe culori care mă tot tenta de ceva vreme. Aşadar, am făcut un mic sortator colorat care a avut un mare succes şi s-a dovedit într-un final cam neîncăpător pentru cât de multe ar fi vrut măsmăruţa să pună în el.
Ideea este una extrem de simplă şi am văzut-o şi la alte mămici pusă în practică într-o formă sau alta. Eu am folosit role de carton rămase de la hârtia igienică pe care le-am pictat în roşu, albastru, galben şi verde şi le-am lipit de o bucată de carton înfrumuseţată cu o coală de hârtie albă. Măsmăruţa nu a trebuit decât să pună în rolele colorate piesele de lemn pe culori, ceea ce a încântat-o peste măsură. 




Inspiraţie cu folos să aveţi!

2 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Jo's blog :) Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template