sâmbătă, 8 februarie 2014

"Dulap" de bucătărie cu sertare din carton.


 Incep aceasta postare prin a spune - nu imi place sa scriu de pe tableta! Ma aflu taman in mijlocul unei crize tehnologice, laptopul e la reparat (deja imi facea figuri de multa vreme), iar masmaruta s-a facut fotograf de meserie si a stricat apartul foto :). Noroc cu aceasta postare scrisa anterior acestui val de probleme tehnice, dar si asa, cu greu mi-am luat avant sa modific ce aveam de modificat si sa o postez, evident, folosind tableta...cu care nu reusesc fiu prietena. Lasand deoparte toate acestea, vreau sa va arat mica mea creatie in materie de organizare a jucariilor, mai ales ca perioada sarbatorilor a adus cu ea un val de instrumente de bucatarie, fara ca noi personal, ca parinti, sa avem vreo implicare. Intr-o seară m-am pus pe neaşteptate pe treabă şi am făcut rapid un dulăpior din cutii, cu sertare. Am folosit o cutie de pantofi (cea de la bază), o cutie rămasă de la nişte grisine şi o cutie mai mică (cea de sus). Le-am tăiat şi modificat, iar apoi le-am acoperit cu hârtie de ambalat rămasă de la un cadou. Rezultatul e unul drăguţ si util in special pentru jucariile de dimensiune mica care sunt primele imprastiate peste tot.



2 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Jo's blog :) Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template