vineri, 28 februarie 2014

First Picture Action Rymes - cântăm şi învăţăm limba engleză.

With hand actions and with six sing-along tunes. 

cantecele pentru copii în engleză

Cartea o avem de la Micul Cititor, unde se găsesc o mulţime de cărţi de la editura Usborne, care mai de care mai tentante şi mai frumoase. Pentru măsmăruţa mea, care are puţin peste 2 anişori, aceasta a fost una cum nu se poate de potrivită, ţinând cont de faptul că îi place să cântăm şi învaţă într-un ritm grozav. Cel mai bun mod de a-i învăţa pe copilaşii de această vârstă o limbă străină, cu excepţia situaţiei în care în casă se vorbeşte o a doua limbă, este să cântăm cu ei în limbile dorite, însă, din punctul meu de vedere, aceste cântece ar trebui însoţite de imagini sau mici crafturi pe care să le folosim când cântăm, pentru ca micuţii să şi înţeleagă despre ce e vorba, doar nu vrem să memoreze mecanic, nu? Cel puţin la noi aşa funcţionează. Ei, cartea noastră m-a scutit de această dată de a face un efort suplimentar (mă refer aici la a găsi diferite idei de reprezentare a cântecului), fiecare cântecele fiind reprezentat prin imagini cu copii care gesticulează. Iar eu gesticulez odată cu ei, însă se pare că imaginile au ceva mai multă influenţă asupra măsmăruţei decât mine, deoarece deşi am mai cântat cu ea "Head, Shoulders, Knees and Toes", acum doar ce a privit odată imaginile şi deja a început să imite mişcările.

cantec engleză copii

Nu m-am aşteptat ca First Picture Action Rymes să aibă o dimensiune aşa de mare (circa 2 palme lăţime), iar ceea ce m-a impresionat sunt culorile sale pastelate, delicioase de-a dreptul. Este cartonată, cu imagini de o calitate foarte bună şi conţine 6 melodii - One, Two, Three, Four, Five, Here We Go Round the Mulberry Bush, If You're Happy an You Know It, Incy, Wincy Spider, The Wheels On the Bus şi Head, Shoulders, Knees and Toes, însoţite de versurile aferente în limba engleză. 

cantec engleză cu numere

Din câte am observat eu, este potrivită mai ales pentru copilaşii de 1 şi 3 ani, versurile sunt simple şi uşor de reţinut, mai ales că sunt însoţite de acţiuni pe care micuţii trebuie să le repete, ceea ce pentru majoritatea este o încântare. Însă asta nu înseamnă că cei sub 1 anişor nu se pot bucura de ea, dimpotrivă, chiar dacă nu ştiu ei să spună prea multe, cu siguranţă se vor arăta interesaţi de imaginile frumoase şi de cântecele, mai ales că au libertatea să butoneze după plac.
cantec engleza copii


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Jo's blog :) Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template