luni, 3 martie 2014

Descoperă curcubeul!


Cât de frumos s-a jucat măsmăruţa acum câteva zile! Şi ce încântată a fost de îmbinarea de culori şi făină! Da, e adevărat, la urmă dezastrul a fost la el acasă, însă nu mai are nicio importanţă dacă piticul e fericit, nu?
Din nou este vorba despre culori şi curcubee, însă de data aceasta sub o altă formă. Ideea originală conţinea doar trei coli colorate, eu am ales să folosesc mai multe, plus un adaos de curcubeu, pe care noi l-am mai utilizat şi cu alte ocazii.
Ca şi materiale am folosit capacul unei cutii de pantofi, colo colorate de hârtie (le-am găsit la Lidl de câteva săptămâni la un preţ foarte bun), foarfecă, lipici şi un curcubeu puzzle.


Am tăiat în jumătate colile de hârtie, le-am lipit pe capacul de cutie, apoi le-am pudrat cu făină.


Cu ajutorul unei pensule mari, măsmăruţa a trebuit să descopere curcubeul ascuns, sau să picteze mai bine spus "uscat".



Şi curcubeul puzzle a făcut într-un final o baie de făină, măsmăruţa fiind foarte încântată şi de făina în sine căci, atunci când bătea din palme, observa că poate face "norişori" de praf.


Astfel am avut ocazia de a exersa culorile prin joacă şi de a avea totodată şi o experienţă senzorială la îndemâna oricui.

3 comentarii:

  1. Ce dragut v-ati jucat! Vom imprumuta si noi ideea!
    Orice curcubeu e binevenit pe strada noastra, fiindca tare umeda si namoloasa e vremea de cateva zile incoace!
    Irina

    RăspundețiȘtergere
  2. o idee deosebita si rezultatul pe masura! cu siguranta ati avut clipe fericite. Mamaruta ta merita orice atentie!
    un weekend minunat va doresc :-*

    RăspundețiȘtergere
  3. Noi ne-am jucat cu orez ieri, din fericire am avut inspiratia sa facem asta in bucatarie, sunt sigura ca inca mai am orez sub frigider. DUpa ce l-a imprastiat pe tot, a luat maturica, a maturat, s-a plicitisit....a imprastiat prin toata casa...dar a fost haios sa o vad asa de vesela.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Jo's blog :) Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template