vineri, 5 septembrie 2014

Delfinariul din Constanţa.

 Ei, şi iată că a venit momentul ca măsmăruţa să se întâlnească cu cei doi delfini de la Delfinariul Constanţa, Chen Chen şi Ni Ni, două chinezoaice pline de viaţă şi extrem de jucăuşe. Am aşteptat acest moment fiindcă eu am fost cu multă vreme în urmă la delfinariu şi eram aşa de mică, că pe atunci aveau şi un pinguin. Cert e că nu am ţinut mai nimic minte din acea experienţă, cu excepţia micuţului pinguin.
Şi da, deşi nu am mai trecut pe aici cu vreo postare de multă vreme, măsmăruţa e bine, sănătoasă, frumoasă şi extrem de năzdrăvană, iar timpul nostru a devenit destul de limitat.
Dar să nu abat atenţia de la subiectul postului de azi. Delfinariul de la Constanţa m-a surprins în mod plăcut, fiindcă toată distracţia nu se limitează doar la spectacolul celor două delfiniţe. În baza aceluiaşi bilet se poate vizita microrezervaţia şi păsările exotice. Nu sunt adepta păsărilor ţinute în captivitate, dar doar în această situaţia am putut vedea pentru prima data tucanul, papagalul vorbitor Ara sau pasărea rinocer, plus alte păsări care de care mai colorate şi mai frumoase. Mai apoi, se poate vizita o adevărată grădină zoologică, cu câte un iepuraş care o zbugheşte printre picioarele tale, un lac, ponton şi animale bine îngrijite şi nestresate. Cel puţin asta am văzut eu, iar elemente de comparaţie am din nefericire. Poate şi lumina soarelui bătea mai nu-ştiu-cum, poate şi pentru că era plin de părinţi cu copilaşi, poate şi fiindcă am alergat cu măsmăruţa iepuraşul năzdrăvan, poate şi pentru că am dat căpriţelor ceva frunze să mânânce, sau am dat de o veveriţă păpăcioasă foc, însă toate le-am văzut în nuanţa dulceagă a unei veri târzii şi mi-a plăcut. M-am simţit bine, totul culminând cu actul artistic al delfinilor. Ceea ce m-a făcut să apreciez munca antrenorilor lor (da, li se spune antrenori şi nu dresori), mi se pare dificil ceea ce fac şi cred că au nevoie de multă dedicaţie şi dăruire.
Dacă măsmăruţei i-a plăcut? Cu siguranţă, pentru că e topită după animale, iar delfinii au fost o experineţă nouă şi fascinantă pentru ea. Motiv pentru care a trebuit să îi iau la ieşire un delfin...roz. Dar, în final, copii, până la un moment dat, trebuie lăsaţi să savureze lumea lor minunată în care totul este roz, nu?
chen chen şi ni ni

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Jo's blog :) Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template